sze
21

Egy jelet

Címkék: szerelem pénz dzsi | Szerző: mirracle | 9:47 pm

Ültem szemben Ziával és hallgattam amint arról mesél, hogy 600.000-et fog kérni és meg is fogja kapni. Azon járt az eszem, hogy menjünk már mert ketyeg a parkolóóra és az utolsó ötezresem van a pénztárcámban és isten tudja meddig kell kihúznom abból. 750-et fizettem parkolásra. Túl sok.
Nagyon elkeseredett állapotba jutottam. Zia azt magyarázta, hogy jobb is hogy kirúgtak mert akkor a közös projektünkbe teljesen benne lehetek, és akkor most ez a legjobb ami és ahogy történhetett velem. Előtte nem sokkal, amikor telefonáltam a fejlesztőknek, ő is és Csé is leszóltak, hogy mennyire visszafogottan baszogattam őket. És semmi más nem kattant az agyamba, csak az hogy mi van, ha még erre se leszek alkalmas, hogy ezt csináljam, amihez elvileg értek... Persze nevetséges vagyok, meg túlérzékeny. Inkább az a bajom, hogy fogalmam sincs mit kellene csinálnom, merre menjek tovább, mire vágyjak. Vágyom arra, hogy kapjak megerősítést, vagy valami kis jelet valahonnan, hogy érezze merre is...

Dzsi megkérdezte vasárnap este, hogy a horoszkópomban nincs-e valami szerelem előre láthatólag. Mondtam neki van, de van, Big Love van, csak késik a csatlakozás. Megnyugodott. Úgy tűnt nekem, hogy szeretné, ha lenne mellettem valaki. Hát mit mondjak? Én is. Hozzábújni valakihez. Azon járt ma az agyam, amikor Ziát hallgattam, hogy mennyivel könnyebb valaki mellett elviselni mindent. Jót is rosszat is. És hogy nekem évek óta egyedül kell mindent vinnem a vállamon. Még a szarból is magam rángatom ki magam a saját hajamnál fogva...

A Feketeruhás 2-3 napos késésekkel udvariasan válaszol az általam megválaszolt levelekre...Aranyos.

Jó lenne egy jó nagyot szeretkezni végre. 

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyohold.blog.hu/api/trackback/id/tr872313591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása