sze
23

A gödör alján

Címkék: pénz irigység | Szerző: mirracle | 1:01 am

 Mágus most totálisan rám hozta a mindenféle görcsöt. 
Ma kiderült, hogy a munkabér jellegű pénzemet hétfőn elutalták, és milyen jól tették, mert tegnap érkezett egy levél, amiben a bank (valamilyen) letiltatja a fizetésem 30 %-át. Ezt a szivességet már nem tudták megtenni a banknak. Az uccsó pénzem már landolt a számlámon. A Mágus szerint ez így van, megteheti a bank és kész. A következő lépés az lesz, hogy eljön ide a lakásra és lefoglal ezt-azt. Nem akarok idáig eljutni, úgy érzem megfeszülök annyira nehezen bírom kipréselni már a mindenféle tartozásomat, de akkor sem akarom, hogy a kis dolgaim közül bökködjenek rá bármire is. Nem bírnám lelkileg elviselni. Nagyon el vagyok keseredve, ma egész nap ilyen nagyon kész voltam. Sírtam a kilátástalanságtól, a magánytól, a pénztelenségtől.

Estére pont habnak jó volt ez a szónoklat, hogy teljesen a végemet járjam.

Kaptam ma egy levelet emailt a gyerekem keresztanyjától. Pontosan 2 és fél évvel ezelőtt értekeztünk utoljára, amikor küldött egy smst, hogy most akarta megszakítani velünk az összes kapcsolatot. Hát én meg hagytam, hogy megszakítsa. Ma meg felháborodva annyit írt, hogy: "Nagyon sajnálom, hogy egy kicsit sem hiányzom nektek! Ti, nekem, nagyon..." Uramisten. Ő van megsértődve, hogy nem beszél velünk egy ideje....

Meddig tart még ez a fos időszak?

Délelőtt Á-val cseteltem, tulajdonképpen helyes volt, de persze megint kilyukadtunk a szexnél, hogy én vad vagyok. Akármi van, ő nem tud azon túllépni, hogy istenien szopok, akárhányszor szóbaáll velem, előbb utóbb eddig is eljutunk. De csakis verbálisan. Csakis. Mert velem a szex mennyei, mondta néhányszor, de én magam a démon vagyok.... és ő távol tartja magát tőlem... Állítólag eljön azért jövő héten, de semmi test, csak lélek... ahogy Dzsi mondaná....

Úgy tudnék jókedvűen élni... ha lehetne...

Ma Zs-vel is váltottunk néhány szót, éppen a keresztmama kapcsán, azt gondoltam, hogy tán ő bujtotta fel, hogy írjon nekem, de kiderült nem volt köze hozzá. Egy kis mézesmadzagot elhuzigált az orrom előtt.. majd jövő héten.. hm érdekes ő is.. Mi a mária lesz a jövő héten?

Most az az előirányzat, hogy holnap reggel telefonnal kezdem a napot... utálom.. előre....

Beszéltem ma E-vel. A vergődés a férje és a pasija között... azon veszem észre magam néha, hogy irigylem és ezért osztom. Mert az milyen már, hogy van egy szeretőd, aki gyűri a lepedőt, mint egy  szexisten és ott van a férjed, akivel hétvégén csak úgy Tirolba ruccansz... hogy ennyi jó egy embernek nem jár... Nem fogom többet véleményezni, csak azért, mert nekem ennek a töredéke sem jut örömből....

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyohold.blog.hu/api/trackback/id/tr402316830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása