Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
jan
16

Álom vágy mozi

Címkék: szex álom pasi | Szerző: mirracle | 11:24 pm

 Mozizom. Minden szendergésnél mozizom. Becsukom a szemem, és elképzelek egy filmet, amiben én vagyok a főszereplő, amiben egy pasi a másik nagyon fő szereplő és a dolog oda fut ki, Hogy a pasi eszeveszetten kíván engem és nem lát nagyobb boldogságot e földi létben,mint hogy engem a karjaiban tartson.

És persze a makkanás moziban ez egy beteljesült szerelem, amiben egymáséi leszünk, csodálatos szexben lesz részünk, olyan csodálatosban, hogy abba se akarjuk hagyni sohasem.

Makkanás az az ébrenlét és az álom közti átmeneti állapot, Dzsi hívta így mindig. 

Elképzelem A-t, ahogy utánam jön autóval, csak azért, hogy itt a parkolóban szenvedélyesen megcsókoljon, és utána a derekamat átölelve menjünk fel a lakásba, hogy ott a nyakamba is belecsókoljon, hogy kitaláljak faszságokat, hogy mégse szeretkezzünk, majd hagyjam magam meggyőzni arról, hogy de mégis.

A valóság mindeközben az, hogy 1. A. a tanítványom volt 100 évvel ezelőtt, amikor még a nemzet napszámosa voltam. Utoljára 10 éves volt, amikor láttam, de most olyan izgalomba tud tartani, mintha ő lenne MR Amerika. vagy még annál is jobban.

2. Augusztus óta nem volt férfi a közelemben. és egyhamar azt gondolom nem is lesz.

3. Ha jól végiggondolom esélyem sincs, hogy bármi is változzon ebben. Egy sivatag a lelkem, és a vágymozi, nem más mint hallucináció.

Még jó hogy van egy professzionális vibrátorom.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyohold.blog.hu/api/trackback/id/tr912589144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása