feb
7

 Az utóbbi időben egyszer csak szépen kitisztult az agyamban a felismerés, hogy számtalan kefélésben volt részem az elmúlt 4 és fél évtized alatt, de szerelemben sose. És aztán az asztrológus meg is erősített ebben. Vagyishogy úgy 5 éve volt egy szerelemke az életemben, de mivel mindketten csaltunk az a kapcsolat eleve halálra ítélt valami volt. De az érzés, amit felidézek magamban, és a szeretkezésünk íze, az valami nagyon finom volt... sose előtte, azóta meg de pláne... Bár amikor Kácséval szeretkeztem az előző lakásban 2 éve ősszel, egyszercsak valami hihetetlen érzés kerített hatalmában, a boldogságtól sírtam. Zokogtam, mert annyira boldog voltam... Létezik olyan, hogy az ember csak pillanatokig szerelmes?

Mostanában olyan iszonyatos erővel tör fel bennem a vágy egy pasiután, egy ölelés után, egy édes szex után, állandóan ekörül jár az agyam, magam sem értem miért tombol bennem mindez most ilyen erővel. Az asztrológus azt mondja most az a dolgom, hogy rendet tegyek az életem különböző területein. Mindegyik területen, módszeresen átvizsgálni,selejtezni, emberi kapcsolatot, felesleges emlékeket. Majd ha rend lesz, akkor jön kisebb pasi, kisebb kapcsolat. Szerelem pedig 7 év múlva... De az szerelem lesz... Olyan hihetetlen az egész... A fiam pont 18 lesz....

Addig meg én vagyok csak. 

Visszaregeltem a társkeresőre, az egyikre, mindegy. játszom... Bár rohadtul nem szeretem magam ezért, bár rohadtul elegem van ebből, de mégis belemegyek a játékba, valószínűleg az egom belehajt. Annak jót tesz. 

eL írt egy válaszesmest, hogy gáz van... el nem tudom képzelni, mi....

A pasi dolgon való pörgés lehet, hogy annak a jele, hogy az életem kicsit kezd helyrerázódni... kvázi nincs más bajom.....Pedig ez nem így van... súlyos gondjaim vannak Dzsivel, és azzal, hogy a problémákba a gyerek betegszik bele....

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyohold.blog.hu/api/trackback/id/tr32645742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása