ápr
18

Lógok

Címkék: pánik álom szabadság levél anyu frizura | Szerző: mirracle | 11:43 pm

Lógok a semmibe a szakadék fölött és még csak szalmaszál sincs, amibe erősen kapaszkodjak. Mégsem félek, mintha egy puha felhő tartana, lebegés, nem félek. Könnyű vagyok és szabad... várom, hogy egyszer csak jöjjön a pánik....

Volt egy álmom, pont a "felmondásom" előtti éjszaka. Két momentumra emlékszem belőle: furcsa Kleopátra frizurám volt, mi mákosszürke színben pompázott, öregnek és csúnyának láttam magam és csodálkoztam is, miért ezt a hajat viselem. A másik az, hogy kaptam 3 levelet, mindhármat az Anyutól, de nem tudom mit írt bennük, mert csak a borítékokat láttam, ahogy a postaládából kivettem őket. Anyu kézírását olvastam, egyszerre örültem és csodálkoztam. 

A többiről most nem tudok írni...

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyohold.blog.hu/api/trackback/id/tr382838416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása