Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
jan
20

Két hívás

Címkék: szex el hívás kácsé | Szerző: mirracle | 11:05 pm

 A szerdákat alapból nem tartottam valami izgalmas napnak sohasem. Izgalmas tegnap se volt. Csak meglepő. Eléggé. Este egyszercsak felhívott eL. ami persze nem egy nagy ügy, hiszen egy időben szinte kétnaponta hívott. Ám. Valamikor a nyár elején történt... Akkor már vagy majd 3 éve hívogatott eL, álló farokkal ismételtette el velem újra milyen az amikor a szám és az ő farka találkozik. Izgatott engem. a flegmasága, a ridegsége és a kitartása. De azt gondoltam sose fogunk szexszelni. Aztán egyszer jókor hívott és én meg kiváncsi voltam rá. 
A szex közöttünk meglehetősen önző volt részéről. Szinte hozzám sem ért, a farka megjárta a számat, nyomtunk valami mocskos dolgot, aztán elég gyorsan ruhában állt az ajtóban. Megcsókolt, megkérdezte, hogy ha hív, felveszem-e a telefont. Mondtam igen, és kilépett az életemből. Azóta nem hallottam róla. Semmit. Tegnap estig. Azt mondta, hogy várta a hívásomat... És bár egy rohadék önző fasz, annyira izgatja a fantáziámat, hogy akármilyen megalázó helyzetbe kavar bele, le fogok vele feküdni újra.

Ma KáCsé. is hívott. Először számonkérő volt, aztán mintha visszavette volna, a végén arról beszélt, hogy érdekelte a hogylétem. Sírtam, miután letettük a telefont, egy nagyon fasz hangulatú valami volt. Fájt nekem, hogy elveszett az a boldogság, ami még az előző lakásomban köztünk volt...

Szex kell nekem.

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyohold.blog.hu/api/trackback/id/tr822601379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása