sze
30

Blogolás itten

Címkék: blog én | Szerző: mirracle | 11:55 pm

 Ma úgy elgondolkodtam azon, hogy teljesen hülye vagyok. Hogy amíg a régi pont com végű blogon nyomtam sose tudtam megnézte-e egyáltalán valaki, amiket firkálok. És volt hogy hónapokig nem jártam a blogomban. De amikor úgy éreztem, hogy muszáj írnom, akkor azonnal írtam. Szabadon. És kurvára nem érdekelt az olvasóközönség. Én a blogot a régi értelemben vett naplóírásnak számítottam.

Itt meg szépen google analitycs meg minden. Lesem hogy mi van, de igazából ez nem jó. Magamnak szól ez, magamról, úgyhogy, ha nem írok sokáig, akkor nem írok, mert nincs mit mondanom...

Asszem kilépek a gugliból is...

Ez a blog a saját gyógyításom része. Az előző helyen lévő még inkább az volt, csak beszart. Technikailag, azért gondoltam idejövök... de csak annyi... a cél maradjon, ami volt...

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyohold.blog.hu/api/trackback/id/tr412336048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nyica · https://tarkabarka.blog.hu/ 2010.10.04. 07:47:31

Ha esetleg a W. Live Spacesen volt blogod, azt most át lehet importálni a Wordpressbe, mert a Spaces megszűnik jövőre, és minden ottani dolog elveszik.
Én is áttelepedtem, mert az volt az első, sajnálnám ha eltűnne.
Ha nem, akkor bocsi hogy beleszóltam.

Nyica · https://tarkabarka.blog.hu/ 2010.10.05. 09:39:35

Sajnos a Wordpressbe onnan nem lehet importálni, a blog.hu-ra sem, de talán ha írnál a Supportba, vagy a Blog.hu segítség oldalra, lehet, hogy találnának megoldást.
süti beállítások módosítása