Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
okt
6

Piros bugyi

Címkék: szex álom csakra | Szerző: mirracle | 11:06 pm

 Egyszer nagyon régen SÁ azt mondta nekem, hogy ő nem szeret már úgy élni, ahogy akkoriban éltünk. Hogy ő elmegy dolgozni minden nap, aztán haza, aztán eljön hozzám és neki az életében semmi más nincs, és ő ezt nem akarja, mert ez így unalmas. Ma eszembe jutott ez a szöveg, és hogy az egy milyen jó dolog volt, hogy minden nap találkoztunk, szeretkeztünk, ami belefért és hogy ehhez képest a mostani életem vajon milyen.

Ma reggel iszonyatosan nehezen keltem fel, lassan kezdtem készülődni, és csigalassúsággal indultam egy megbeszélt találkozóra. Azon töprengtem, hogy vajon nem kóros-e, hogy ennyire semmi nem hoz lázba, hogy nincs ami miatt örömmel kezdenék bele egy napba, hogy a világon semmi sikerélményem nincs és ezzel együtt semmi olyan, ami motiválna bármire is. A reggelekben az egyetlen jó pillanat amikor arra gondolok, hogy majd lesz este, amikor hazajön a gyerek és ketten ülünk a kanapén. Azon töprengtem, hogy ez beteges, vagy simán belefér az őszi depresszióba. Akár azzal együtt, hogy újraélem Anyu betegségének és haldoklásának stációit.

Ma reggel a visszabújás után szexiset álmodtam. Vagyis inkább erotikusat, az álmom olyan volt, hogy simán izgalomba jöttem tőle, pedig a libidómat egy idő óta nem is láttam semerre se. Egy pasi állt velem szemben álmomban. Nem emlékszem semmire belőle, csak hogy pasi volt, de nem a farka miatt, hanem a keze, és ahogy, amit csinált velem. Arca sem volt, csak tudtam, hogy ő egy pasi, álltam vele szemben bugyiban és melltartóban. Előbbi piros volt. Az ujját először a számba tolta bele, majd a piros bugyimba süllyesztette a kezét és az ujját belém döfte. Így kezdődött az egész félálom.

Ezen a piros bugyin gondolkodtam el eléggé, amikor a gyökér csakráról olvasgattam délután ( igen, én is elmebetegnek hinném magam, ha olvasnám magam, de nem olvasom, úgyhogy nem is hiszek magamról semmi rosszat), merthogy a gyökércsakra színe a piros, és a jelekből ítélve nálam igencsak alul működik...

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyohold.blog.hu/api/trackback/id/tr352351973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása