okt
31

Romantika előtt

Címkék: meccs anyu horoszkóp pasi | Szerző: mirracle | 9:18 pm

 Meccs volt ma, valahol rákoskurvaanyjában, csak az út odafelé tartott vagy negyven percet. Sose szokom meg, hogy megyünk hosszan és még mindig ugyanabban a városban vagyunk. Aggodalom volt bennem, hogy a tankban levő kis benzinke elég legyen a fordulóra. Visszafelé ráadásul kicsit el is tévedtem, de végül is megúsztam a dolgot és az utolsó ezresemből vettem egy liter tejet és egy csomag babapiskótát.

Ültem a meccsen. Mellettem a szülőtársak. Alig vannak elváltak közöttük, kifelé mindenki csupa boldogság, pláne ha így családilag vagyunk tömegben. Az apukáknak három fajtája lelhető fel az osztályban. 1. fajta a normális, tudja a nevem, előre köszön, beszélget, tudja mi a foglalkozásom és hogy milyen a lakásom. 2. rongyrázós, aki csak annyit tud rólam, nagyjából hogy valakinek az anyja vagyok és hogy egy idő óta nem sülve főve apukával együtt vagyok látható. 3. távolságtartó, a fiatal szép és általában sportos apukák, akiknek én túl öreg vagyok, tán zavarban is vannak, hogy mit köszönjenek nekem, azon kívül pedig látják rajtam, hogy no sport, igazából átnéznek rajtam. Pasiban erről a fajtáról úgy szoktam beszélni, hogy az a pasi, aki a nem potenciálisan megdugandó nőket iszonyodva, illetve lenézve nézik. Nem tudom érthető voltam-e. Találkoztam sokszor ilyenekkel, akik átnéznek rajtam, azok a fajta pasik, akik az utcán sétáló nők teste helyett egy dolgot látnak, két lábra szerelt pinát. Akinek a teste kilóg a méretességből, az nem pina, tehát nem is ember. Na ilyenek mellett ültem a meccsen. Klassz volt.

Most meg egyedül ülök itthon, gyújtottam gyertyát nem mintha attól bármi is könnyebb lenne. Innék valami alkoholt, de nincs itthon semmi. Lehetne szomorkodni azon, hogy arra sem volt pénzem, hogy hazamenjek a szüleim sírjához. De ez álszentség lenne részemről, mert pontosan tudom, hogy Anyut a legkevésbé nem bosszantaná, vagy szomorítaná ez el. Nagyjából fütyült az ilyen dolgokra, legalábbis ezt mondta. Az bánt kicsit, hogy a sírt nem tudtam olyan szépen megcsinálni, mint szoktam. De Anyu értené. Tudom.

A különféle horoszkópok egymásra licitálva ecsetelgetik, hogy milyen romantikus és áramütés szerű találkozás ér a napokban, ami egy hosszú szép romantikus kapcsolat első mozzanata lesz. Na igen. Még jó hogy van humorérzékem.

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyohold.blog.hu/api/trackback/id/tr512412480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása