nov
8

Érzelmi alapból

Címkék: celeb érzelmi cihó | Szerző: mirracle | 11:37 pm

Profi vagyok, és az esélytelenek nyugalmával flörtöltem. Ezt mondtam ma a cihónak, annyira nevetett rajtam. Pedig amiről beszéltem az teljesen komoly. Egy szép pasival dolgoztam a múlt héten. Szép pasival, celebbel, aki acélkék tekintetével fürdetett, én profi voltam a munkámban és az esélytelenek nyugalmával flörtöltem a szép pasival, akire most nők ezrei vágynak szerte az országban. Tetszett a helyzet. Még zavarba is hoztam egy picit a pasit. Azt kérdezte tőlem Bémágus, hogy miért nem szerzem meg, ha egyszer tetszik, hát azért mert nincs bennem ennyi önbecsülés sajnos.

Sok okosat tanultam ma magamról, leginkább azt hogy nem érzelmi oldalról közelítem meg a dolgokat. Olyan sok minden fájdalmam, meg olyan sok görcsöm származik ebből. Igyekszem változni.

eM többször eljön hozzám mostanában, jó férfi energiát kapok tőle, jól esik a figyelme, jól esik a barátsága, és azt hiszem vele nem fogok szeretkezni sose. De nem is baj ez így...

A holnap? Hát nem érzelmi alapról kell. Okosan kell. Angyalkáim, ugye segítetek?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyohold.blog.hu/api/trackback/id/tr72435046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása