Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
sze
26

Gyere, gyere...

Címkék: szex anyu szerető | Szerző: mirracle | 10:49 pm

Csókolózni szeretnék...

Ma felhívott Zs. a szokásos módon, amíg autózott hazafelé. Egyedül voltam itthon, és piszok jól esett, hogy valakinek eszébe jutottam. Amikor még szeretők voltunk, akkor egy nap többször hívott így, lényegében ahányszor kocsiba ült.

Amikor szeretkeztünk, egy pont után kiabálni szokott: gyere, gyere, gyere... annyira muris volt. Sokszor eszembe jut, hogy az én orgazmusom nem attól jön elő, ha az arcomba kiabálnak, hogy gyere. Végül is volt néhány nagyon szexis pillanatunk. Egyszer bekötöttem a szemét és úgy izgattam fel, az egy nagyon jó menet volt, attól is elélveztem, hogy a mellemhez ért. 
Felhívott ma, beszéltünk sok mindenről, aztán hogy a mamája beteg, mint anyu, ugyanaz a betegsége.

Nem lesz könnyű neki.

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyohold.blog.hu/api/trackback/id/tr82325609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása