sze
27

Változom...

Címkék: hit mosoly | Szerző: mirracle | 10:41 pm

 Szép lassan lehiggadok. És szép lassan hinni kezdek. Elfogadom, amit kaptam, a körülményeim olyanok, amilyennek megélem őket. És bár konkrétan egy vasam sincs, próbálok nevetni. Mosolyterápiába kezdtem. Nagyon tudatosan keresem a pillanatokat egyelőre csak a mosolygásra. 

Ma pl a cihó előtt néztem bele a világba és csodálatosan pont az arcomba sütött a nap. Nagyon jó volt. Éreztem a fényt, az energiát és azt hogy én vagyok neki a fontos, hogy rám süt. Mosolyogtam rá erősen.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyohold.blog.hu/api/trackback/id/tr852328227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása